Älskar du rekrytering och administration?


Vi förstärker vårt team och söker nu en driven och relationsskapande kollega som älskar rekrytering och administration? Tjänsten är på cirka 75% med start när det passar dig. 
 
God Assistans bedriver personlig assistans för kunder över hela Sverige. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens som brinner för det vi gör och har lång erfarenhet inom assistans. Att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan i vår verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet och snabb service. Läs gärna mer om oss på vår hemsida: www.godassistans.se
 

Som rekryteringsansvarig kommer du att samordna rekrytering för den personliga assistansen utifrån våra kunder och assistenters önskemål.

Din roll är variationsrik och utvecklande där ingen dag är den andra lik.
Dina arbetsuppgifter är starkt knutna till den operativa delen av verksamheten och du arbetar bland annat med personalansvar, arbetsmiljö, rekrytering, schemaläggning och kontakt med myndigheter.  En stor del av ditt arbete är också att vara bollplank för våra kunder och deras anhöriga. Till hjälp i ditt dagliga arbete har du arbetsledare i dina assistentgrupper, ett team bestående av erfarna kollegor, jurist, liksom lön och ekonomifunktioner. Du rapporterar direkt till VD och har mycket frihet under ansvar.

Vi söker dig som är relationsskapande, serviceinriktad och som har ett genuint och brinnande intresse för människor. Du är en naturlig lagspelare men ska trivas i att självständigt planera och driva ditt arbete framåt i enlighet med God Assistans värderingar och målsättningar. Du trivs med att bolla flera processer parallellt så din strukturerings- och prioriteringsförmåga behöver vara på topp! Har du erfarenhet av personlig assistans eller LSS i din yrkesroll eller personligen är det meriterande.  Önskvärt är om du har arbetat med Sobonas kollektivavtal. Utbildning inom området humaniora och viss ledarskaps/chefserfarenhet är relevant men vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Vi fodrar ett utdrag från belastningsregistret innan anställning.
 
Meriterande är också om du tidigare jobbat som rekryterare inom personlig assistans eller annan bransch.

God assistans som arbetsgivare:

Vi värnar om en schysst och samtida personalpolitik och vill att våra medarbetare ska må bra och trivas på arbetet. Våra anställda erbjuds:

Flexibel arbetstid & och möjlighet att arbeta hemifrån, 
  • Friskvårdsbidrag 4000 kr / år
  • Friskvårdstimme & gratis hälsocoach
  • Regelbundna ledarskapsutbildningar samt andra utbildningar som är relevanta för din yrkesroll.


Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta:
Magnus Ivarsson- VD God Assistans i syd: magnus.ivarsson@godassistans.se


Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens slutdatum. Vänligen bifoga CV och personligt brev i din ansökan.

Ansökan